Heldag med Nito!

Ja, kors i taket, jag har varit ute i solen idag! Tänk er den ni! Mmm! :)

Jag vaknade strax före 8 imorse, katterna ville att jag skulle gå upp, men det ville inte jag! Så jag gick upp strax före 9 istället! Då hade jag planerat att jag skulle diska och dammsuga/moppa, men det inte riktigt så. Jag gjorde iordning diskmaskinen iaf, men den blev inte ens full, så den får avvakta tills den är det! Dammsugningen sket jag i idag med, får ta den imorgon istället. Men jag var duktig och skrapade stearin från väggar o golv i vardagsrummet iaf :) Och städade undan dansmatta och playstation. Så lite nytta har jag gjort iaf ;)

Sen var min dator så jävla seg imorse, så efter att jag hade fixat lite på Sandys blogg, så körde jag en virusscan på hela datorn. Och det tog tid! Det tog typ 2-3 timmar! Och inte fan kan man använda datorn samtidigt heller, så jag mest bara satt. Gjorde inte precis något vettigt, satt här på min skrivbordsstol och stirrade framåt.

Lite nytta gjorde jag. Jag skruvade upp min spotlightlampa på undersidan av hyllan jag har över sängen, ska inviga den ikväll och läsa! Sen satte jag mig och kollade igenom min receptsamling jag har från Hembakat. Hann med 4 av 5 pärmar, hittade några recept. Så det blir lite nya kakor på söndag minsann! Ska kolla den sista pärmen här snart också :) Och så hittade jag att jag hade två fulla premiepapper, så ska skicka in dom, hoppas det inte är försent. Är det inte det så kommer jag få muffin- och sockerkaks form i silikon samt slickpot och en digital köksvåg. Jo minsann, vågen lovade jag bort till Nito, om han orkar vänta så länge ;) Jag har då inte användning för nån. Har redan gett bort två stycken som jag fått någon annanstans ifrån!

Iaf, när jag hade kollat i dom där 4 pärmarna och ätit "frukost" så var ju klockan extremt mycket! Det var bara att slänga sig i duschen, görs sig iordning och åka till Nito. Kom dit vid halv 3, vi hade bestämt 2, men det var inte så farligt sent ändå ;) Vi satt och pratade lite, sen gick vi ut och spelade kubb i parken :) Det var kul! Men det är ett långtråkigt spel egentligen, det är kul första kvarten, sen går det utför :P Så jag hejade på Nito när det var hans tur och på mig när det var min tur! :P

Sen gick vi till Lövsta och köpte grejjer till hemmagjorda pizza och gick upp till honom och gjorde mat. Det blev riktigt gott. På min halva var det ananas, skinka och räkor, på hans halva var det ananas, skinka, banan och curry. :) Sen satt vi vid tvn och umgicks och hade det allmänt trevligt :) Får vi göra om snart igen! Kommer bilder!

Nu tänkte jag att jag skulle kolla de tre avsnitt av Desperate jag har kvar innan jag är ikapp Madelen, sen får vi se vad klockan blir. Imorgon ska jag umgås vidare, denna dag med Carro med familj. :)


Bildbevis på mig utomhus!


Nito ska göra sitt bästa med att vinna!




Den här bilden blev ju perfekt för att visa hur min hårfärg ser ut nu!

Och sen sista men inte minst så har jag en bild på vad jag ska gotta mig med nu:


Polkaglass! MMMMM!!

Kommer nog fler bilder sen, Nito skulle skicka över dom han tog idag :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej min fina vän som bor så långt borta :) Va fina bilder! Va HET du är! Vann du?? :P haha :D

Å din polka glass, ggrrr va du tvungen å lägga ut den?? hahaha, jag har mens å e sugen på allt du bara kan tänka dej :P Å jag kan säga att polka glassen skulle inte sitta helt fel nu, faaaan va gott^^ hahaha ;) Nu då jag såg dom där fina bilderna så har jag lite önskemål på lite varberga bilder i din blogg, så jag kan minnas å sakna ännu mera :-P hihi KRAAAM din vän så länge du vill!

2009-05-23 @ 22:00:31
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0