Jobbar kvällen imorgon, sen helg!

Det är oftast väldigt skönt att komma hem, ta av sig ytterkläderna, klä om till pyjamas och bara ta det lugnt. Det var det idag med, men det som inte är det mest roliga är när man öppnar dörren och ser att man fått reklam, räkningar, mjoo det är ju ganska normalt, men hade även fått ett A4-brev från Hyresbostäder med information om att dom ska komma hit på måndag. Men problemet ligger i att just där informationen står om VAD de ska hit och göra har katterna tuggat. Så det går inte att läsa. Dom har tuggat sönder halva brevet! Dååå tycker man inte om sina katter måste jag säga! Suck o stön, såå imorgon måste jag ringa och fråga vad dom ska hit o göra. Har nog fattat så mycket som att dom ska in i badrummet och göra något iaf! Kanske man kan få sig en ny dusch med lite mer sprutt i? Hoppas! :D

Annars har det varit en bra dag. Åt ugnstekta morötter och klyftpotatis i honungsmarinad och stekt lax till. Mums var det! Jenny hade med sig fika, grymt goda chokladkakor med någe kokosgrej ovanpå. Mmm tog två stycken! :D Sen är det lite sjukdom på jobbet så Sonja skulle få jobba kvällen själv imorgon då erbjöd jag mig och flytta mitt pass och det lät uppskattat, så jag har extra sovmorgon imorgon! Sköönt! :D

Jag är på bättringsvägen, nu låter jag inte lika sjuk när jag pratar längre och det är ju positivt! Hoppas det bara inte kommer tillbaka. Jag tycker alltid att det är olika känslor innan man blir sjuk och när man håller på att bli frisk. Och jag känner mer håller på att bli sjuk känsla än tillfriskna känsla. Så jag hoppas verkligen inte att det ska bli en vecka till! Ska verkligen ta det lugnt i helgen!

Så av den anledningen åker jag heller inte till Stockholm för att fira min kusin som fyllde 1 år i måndags. Riskerar inte att bli sjuk igen, får fira honom dubbelt så mycket nästa år istället. Dessutom har jag inga pengar. Och utan pengar kan man inte resa någonstans. Tror inte han lider av jag inte kommer :)

Nu tänkte jag att jag skulle spela lite på king, kanske se nånting. Kolla vad det är på tv kanske. :)
Hade jag haft pengar och ett visa-kort hade jag lätt köpt en hv-match o sett på! :P

Men aja!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja o du imonn=)

2009-11-20 @ 00:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0