Snart faster!

Ska faktiskt börja med att skriva något här som jag velat skriva länge, men efter olika omständigheter inte gått. Men nu har jag allt fått höra att ordet är fritt. Och därför skriver jag att jag ska bli FASTER! :D Min storebror och hans sambo ska få barn, tror det slutade på slutet av april (?) så det är ju ett tag kvar, men tiden går fort, det går alltid fort! :) Snart är bebisen 18 och flyttar hemifrån, haha! ;)

Har som vanligt varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone, känns som att jobba kväll är en sån vecka som gör att jag inte gör mycket alls. Har jobbat kväll nu i två veckor, ledig idag. Så nu kände jag att kunde kika in här och skriva en rad, speciellt när jag hade något att skriva om :P Inte alltid man har det!

Idag ska jag försöka göra lite nytta och storstäda, sen avsluta med bakning då det faktiskt är fars dag på söndag. Även om pappa inte ville firas, så ska vi äta middag här. Det blir jag, pappa, min lillasyster, min lillebror samt en kompis till pappa och hennes dotter. Har träffat kompisen förut, men inte dottern, så det ska bli kul :) Blir fullt hus! Har inte ens så många stolar, men äsch, det ordnar sig väl :P Nu har jag iaf en skrivbordsstol som går att sitta på!

Mina planer idag var även att jag skulle försöka sova lite, men det gick inte så bra för dom satte igång med nån jävla maskin precis utanför fönstret vid 8 imorse. Suck. Låg kvar i sängen till halv 10, men sen gav jag upp. Herregud, att det alltid ska vara så när man har sovmorgon! Då är det något som stör istället. Blä!

Nu ska jag iaf börja med att äta frukost, är vrålhungrig.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi weeeey :D Veronica ska bli faster Lonta ;) very cutiefull =)

2009-11-06 @ 11:57:22
URL: http://puris.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi ska bli dom bästa fastrarna i hela världen höhö!:D:D:D

2009-11-07 @ 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0