Tack alla för alla gratulationer!

Snacka om att ha lite tid över. Jag måste ha varit väldigt snabb idag. Jag brukar stressa på slutet för att komma iväg, men idag kan jag till och med sätta mig här :)

Hade en riktigt bra födelsedag igår. Tack alla för alla gratulationer, värmer verkligen :) I måndagskväll kom Sonja förbi och lämnade två presenter som dom hade samlat ihop till på jobbet, vilka sötisar! Det var två ljusstakar formade som hjärtan som man sätter upp på väggen! :) Hon var ledig tisdag, därför kom hon dagen innan :)

Igår morse gick jag upp 06.15, en timma tidigare, för att göra mandelmums, dom är godast dagsfärska, men tyvärr hade jag köpt Coops egna mandelmassa, och den sög! Så det blev inte riktigt rätt ändå :/ Men goda blev dom iaf, så det får ju duga. Packade iordning allt, hade bakat chokladbollar med cornflakes, havrekakor och mjuk pepparkaka på måndagskvällen. Så gick jag till jobbet.

Och väl framme så hade dom satt upp lappar där det stod Veronica "Konditorn" Swedin 25 år, så söta är dom :P Och dessutom så hade dom en present till! Omg! Föör mycket! Det var också en väggljusstake, men det var en sån där stor som ser ut som en virvel där det är utplacerat ljusstakar längs med för värmeljus, jättefin! Har alltid velat ha en sån! :) Det kommer bilder om några dagar på allt. :)

Dagen flöt på jättebra, massa gratulationer, så glad! Så det blev en bra födelsedag till slut ändå! Och dessutom fick jag tillbaka min ledighetsansökan och den var beviljad! Wihoo! Såå jag är minsann ledig lördag, söndag OCH måndag den här helgen! :) (Jag sökte ledigt på måndagen). Det ska bli najjs. Snacka om att man kan partaja ordentligt på lördag ^^

Idag ska jag hämta ut paket på posten, har beställt från cdon och Haléns. Från cdon är det böcker och från Haléns är det självklart kläder :P Får hoppas dom passar, då har jag något nytt att sätta på mig imorgon! hihi.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet, komma dit tidigt idag tänkte jag :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Granit

Grattis lotta!! :)

2009-10-22 @ 15:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0