Lånat mobilt bredband, wihoo!

Såå nu har man fått låna mobilt bredband av Linda, så nu kan man leva lite bättre!
Man känner sig så avskärmad när man inte har något internet, speciellt när man har sug-täckning på mobilen och ingen hemtelefon har eftersom internet inte är inkopplad. Urk. Aja, nu finns jag här igen iaf :)

Igår var jag ju hemma hos min bror o hans tjej. Var riktigt trevligt. Vi blev bjudna på grillad fläskfilé och pommes :) Pappa och jag var dock tvungna och dra oss direkt efter maten, eftersom det är en bit att åka till Karlskoga också. Pappa var så snäll så han skjutsa mig, o hjälpte mig bära in alla grejjer i bilen. :)

Sen efter typ 40 minuter så kom Sonja, Helene och Jenny förbi och gick en snabb husesyn, sen gick vi hem till Sonja, hämtade bilen, åkte till donken och åt lite, sen åkte vi tillbaks hem till Sonja och spelade kort :) Riktigt mysigt! Och Sonja var så snäll så hon skjutsade hem mig sen, tuur! Hade aldrig vågat gå själv och framförallt hade jag inte hittat haha! :)

Idag har jag fått upp gardinerna, datorn som det märks och så nu tänkte jag sätta igång med resten, upp med alla prydnadssaker i vardagsrummet. Funderar på om jag klarar av att borra två hål själv?! Vet inte om jag törs! Men skulle vara najjs och få dit den hyllan jag tänker på så jag kunde ställa lite saker där. Mmm, vi får se!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0