Underbar lördag!

Haft en helt underbar lördag!
Steg upp vid 11, fixade runt lite i lägenheten, som jag gjort varje dag, alltid något mer man kan göra;) Hoppade i duschen vilken för övrigt suger! Måste köpa ett annat duschmunstycke! Sen gjorde jag iordning lite gott inför kvällen.

Vid halv 4 kom Helene och Jenny, sen en stund senare kom Sonja :) Alla är så snälla, av Helene fick jag en Smiroff Ice, av Jenny fick jag hemmagjord Jordgubbssylt och av Sonja fick jag blommor och vas samt ljus, inflyttningspresenter, så söta är dom! :)

Hela kvällen har flytit på underbart, vi började med att spela 7:an på kort några gånger, satt och åt gott och pratade massor :) Sen spelade vi Alias, tre omgångar, så att alla fick vara med alla. Sonja stackarna fick inte vinna en enda gång hihi, men en annan gång ska du se Sonja, inte sista gången vi körde det inte! :)

När vi var klara med Alias drog Sonja för att hämta sin pojkvän hos hennes föräldrar, hon blev fast där och käkade pizza och grejjer, svikers! ;) Men medan hon var borta så dansade vi andra lite dansmatta och spelade wii. Grymt kul. Borde göra det oftare. Jag har ju ändå grejjerna, men blir aldrig av. Men nu ska det bli oftare förhoppningsvis :) Sen kom Sonja tillbaka och hade sin pojkvän med sig, då hade vi dukat fram massa kex och ost, mums! :D Men de var ju såklart för mätta för att äta ;)

Men vi spelade lite kort. Sen körde vi mitt usla spel Liedetector. Jaaaa, man har en lögndetektor som då ska mäta om man ljuger eller inte. Först så ska man ställa en fråga och så ska antingen en eller alla svara på frågan, och om man tror att någon ljuger så får personen bevisa att man talar sanning via en lögndetektor, men vetefan om jag tror att det fungerar som det ska alltså. Jag vetefan :P Men det var bara kul och sitta och ställa varandra frågor. Man lär känna varandra bra på det sättet :)

För en halvtimma sen typ så drog dom hem. Så nu är jag själv hemma igen. Blir så tomt! Det är hur kul som helst att ha folk här på besök. Mer sånt tack! :) Och det är speciellt ensamt nu eftersom katterna inte här är. En hel vecka kvar tills dom kommer hem! Saknar mina älsklingar! Men jag ska ju inte ljuga, det är ju skönt med, till och från, speciellt när man ska sova. Men ensamt och mina små kära sötingar! Ska bli kul o se hur dom reagerar när dom kommer hem sen :)

Aja. Vetefan om jag ska sova, eller om jag ska se lite Summerland.

Vet inte ens om pappa kommer imorgon, kommer inte ihåg vad vi har bestämt. Så får väl ringa och fråga när jag vaknar. :P

Aja. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman det va jättekul i lördags får ha mååånga såna kvällar nu:) ses imonn. miss u

2009-09-15 @ 22:02:32
Postat av: Sonja

he he hann ej skriva mitt namn juh:)

2009-09-15 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0