Bra kämpat!

Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på EVIGHETER! Jag sov till klockan 12. Helt otroligt. Sova länge är liksom inte min grejj riktigt, har aldrig varit. Men den senaste veckan, när jag varit ledig har jag lagt mig vid 3 på nätterna eftersom jag hela tiden har känt att jag vill göra något. Och eftersom jag hade besök igår och var uppe i varv så var jag vaken inatt med. Så en stund efter 12 somnade jag. Sket i att sätta klockan och vid strax före 12 fick jag sms så då gick jag upp! :D

Visst, en kvart tidigare hade grannen börjat hamra i väggen, men det försökte jag ignorera, men ett sms kan man ju inte ignorera. Och tur var väl det. Det var Angelica som ville komma o hälsa på imorgon, så vi bestämde tid! Wihoo! :)

Gick då upp vid 12, gjorde frukost direkt och kolla på Pirates of the Caribbean, tänkte se en av dom varje dag nu, en idag, en imorgon och en på tisdag. Har inte sett trean än, så vill se ettan och tvåan igen först, innan jag ser trean :) Sen vi typ halv 4 nångång där så kom Maria och hämtade upp mig, så följde jag med henne till hennes dotters fotbollsmatch och höll sällskap medan dottern spelade. De hade visst förlorat de senaste matcherna, men idag blev iaf oavgjort. Bra kämpat!

Sen skjutsa hon hem mig, jag passade på att gå in till Konsum. Där har jag varit varje dag den här veckan, alltid något man glömmer att köpa. Och köpte jag faktiskt kåldolmar som jag värmde på förut och åt med potatis och lingonsylt, första dagen jag äter mat sen i torsdags när jag var hos bror. Hah! Är så dålig på att äta. Äter typ alltid frukost, men när det kommer till att göra middag etc så blire aldrig av! :)

Men imorgon tänkte jag mig kanske pannkakor, vi får se.

Har suttit och gluttat lite på TV idag. När jag bodde i Örebro hade jag aldrig tid till det, eftersom jag alltid jobbade och när jag väl var ledig så hade jag annat att göra. Men nu känner jag att jag kommer ha tid för att bara sätta mig ner och ta det lugnt ibland också. Ska bli skönt.

Den här flytten är nog något av det bästa jag har gjort på länge. Känns så faktiskt. Trivs i lägenheten. Och har så många underbara personer i närheten så jag kan skaffa mig ett social liv. Och framförallt, när jag är ledig kommer jag ha orken att åka till Örebro och träffa alla underbara vänner där :) Så de så!

Nu ska jag inte babbla på något mer.

Ska nog se ett Summerland, sen sova.



----


Every day I wake up
I hope Im dreamin
I cant believe this shit
Cant believe you aint here
...
Its hard to just keep goin
Its like I feel empty inside without you bein here
I would do anything man, to bring you back
...
You was the greatest
Youll always be the greatest
I miss you
Cant wait til that day, when I see your face again
I cant wait til that day, when I see your face again...



En dag kommer vi ses igen på andra sidan men under tiden har du en
speciell plats i mitt hjärta och saknaden är stor.
Men snart är du hemma.

Evigt saknad.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0