Kom tillbaka?

Jag ser dig hela tiden, även om jag har ögonen öppna. Flashbacks flyger förbi mina ögon. Jag ser dig le, jag ser dig skratta, jag ser dig vara du, den underbara person som vi alla tyckte så mycket om. För varje tår som rinner ner för min kind bildas en ny, de tar aldrig slut. Sorgen efter dig kommer alltid finnas där. Jag är så glad att jag har alla minnen kvar. Ska vårda dom ömt. Kommer aldrig glömma dig. Aldrig.

Önskar du kunde komma tillbaka, att detta bara var en ond mardröm. Att jag vaknar upp och inser att detta inte är sant. Men jag vet att det aldrig kommer ske, men någonstans inom mig så hoppas jag nog fortfarande, för jag vill inte inse att du inte kommer tillbaka. Jag vill inte. Vill inte.

I still want you by my side 
just to help me dry the tears that I've cried




Kommentarer
Postat av: susanne

Kan inget annat än att instämma i allt du skriver <3

2009-09-07 @ 13:03:22
Postat av: Angelica

uch gumman vad hemskt, jag tycker du är jätte stark som går till jobbet! Kram

2009-09-07 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0