Gäsp.

La på mitt överkast igår över sängen, köpte det för ett halvår sedan men har inte orkat ta fram det. Och det kommer aldrig läggas på sängen igen. Det var ju inte alls bra! Det var tunt och glansigt, inte alls kattvänligt för dom tyckte det var jättekul! Så gled det av sängen jättelätt. Om någon är i behov av ett överkast så säg till.

Nu sitter jag här och fryser fast jag har en filt över mig. Eller, de delar som inte har filt över sig fryser. Skulle behöva ha två filtar! Och så gäspar jag. Massor. Men ska sätta igång och göra lite innan det är dags att gå till jobbet, så kommer nog kroppen igång och gäsparna försvinner.

Aja. Har inget vettigt att skriva. Inte mycket som hänt sen igår kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0