Glad Påsk!

Så var denna dagens jobbande avklarat, bara en dag kvar till ledigt. Får se om det blir lugnt eller inte imorgon.
Gick till Konsum direkt efter jobbet, som tur var hade dom öppet! Fick sms igår att jag hade paket från Halens att hämta ut, visste inte vad det var som hade kommit :P Så gick jag och pratade med Erica samtidigt och kom inte alls ihåg om det var något jag skulle handla. Så det blev bara en liter fil och en burk kattmat samt paketet då. Det var en tunika, ska prova den sen. Såg lite kort ut så man kanske inte kan ha den till bara leggings, vi får se!

Fick ett Glad Påsk-kort, eller ska man säga video kanske med dagens moderniteter. Kul var det iaf :P
Kolla själva: http://www.youtube.com/watch?v=JIr46Jff7oE

Jag ska nog ta och slå in present till pappa och packa lite, så kanske jag hinner se  Greys innan det är läggdags. Börjar 11.30 imorgon, helt ok faktiskt :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: C A R R O O O <3

Tänkte bara kika in och önska en Glad Påsk !



ha det så bra !

2010-04-02 @ 22:49:27
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0