24!

2 dagar avklarade denna vecka! Idag var det ju kvällspass till 22.05 som gällde. Som tur var så jobbade även Sonja kvällen så fick minsann skjuts hem! :) Sonja följde med in så fick hon med sig lite Desperate hem och så hann vi spela lite super mario en stund! Så himla kul!

Nu sitter jag här med ont i magen och borde gå och lägga mig. Och snart ska jag väl göra det med. Men kände att jag har ju inte bloggat idag så måste ju skriva lite! :D

Imorse gick jag direkt upp ur sängen, slängde mig i duschen, fixade iordning mig och började kolla på 24! Wey vad jag har längtat! Ville inte att det skulle ta slut igårkväll, tur jag hade två avsnitt imorse med! Nu får jag ju vänta en vecka till, suck! Men underbara avsnitt var det! Och eftersom jag var uppe så tidigt hann jag även med ett avsnitt One tree hill! Skönt när man hinner med så mycket före jobbet :)

Åt knäckemacka till frukost imorse, man höll sig ganska mätt på det faktiskt. Coolt. Synd bara att knäckemackorna OCH skinkan tog slut. Så imorgon får det bli vanlig macka med philadelphiaost igen, inte alls sugen :( Men på lördag ska jag iaf åka och handla med pappa!

Ska även få honom och hjälpa mig möblera om i vardagsrummet! Har kommit på att jag vill vända på allt lite :) Men mer om det på lördag och kanske en bild också!

Men nu, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0