En dag kvar!

Bara en dag kvar till helgen! Underbart! Börjar jobbet om en timma, så tänkte gå om typ 30 minuter. Hoppas dagen går fort, så att helgen kommer fortare! :) 

Igår kväll så kollade jag ju på American Idol och Wipe-out, när det var slut så visste jag inte vad jag skulle göra. Jag visste bara att det inte var läggdags än eftersom jag jobbar kväll idag. Hade bestämt att jag skulle vara vaken till typ 12. Så det fick bli att sätta sig med wii och spela lite Super Mario. Kom på lite nya saker igår gjorde jag :D Tänker inte spoila något, för det kanske är så att någon som läser bloggen inte vill veta vad som kommer ;) Så, men aah tror jag börjar fatta vad de stora mynten är till iaf :)

Fick och la mig vid 12 som planerat, satte klockan på 09.30 så att jag skulle få sova ut men hade ju planerat att läsa ett tag först så att natten inte blev föör lång. Men ja typ 20 minuter klarade jag väl av att ligga o läsa innan jag började nicka till. Tog nog 5 minuter att läsa sista sidan för att jag somna till hela tiden :P Så jag släckte och sov istället! Vaknade redan vid typ halv 8 imorse, katterna ville jag skulle upp, men det ville inte jag! Låg och vred och vände mig, halvsov till klockan ringde!

Säsongsstart på Project Runway fick det bli att vakna upp till. Sen duschen, sen frukost till Greys Anatomy! Nu har jag precis fixat iordning håret och klätt på mig. Sitter egentligen bara o väntar på att gå :) Har funderat fram o tillbaka på om jag ska skriva upp mig på komp eller inte. Får väl se om det finns någon lista, och sen får vi väl se hur det går. Har som sagt inte bestämt mig. Tror jag har bra sällskap till 22 ikväll, så känns som att man lika gärna kan jobba :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0