Frukost

En ny dag. Dags att gå till jobbet igen. Hade jag fått bestämma hade jag krypit ner under täcket igen. Men så är det alltid första dagen man ska upp såhär tidigt! Är inte van vid det, länge sen jag jobbade dagpass, typ 2 veckor sen! Jag kunde inte somna igår, låg och läste, men släckte efter en stund för att det var dags att sova. Men jag fröös! Rullade in heeela mig i täcket så bara näsan stack ut!

Somnade gjorde jag ju till slut iaf! :) Nu sitter jag och äter frukost, torra mackor med philadelphiaost på. Gott, men torrt. Varmt te till som bränner en på tungan. Underbart det här! Men måste trycka i mig maten ganska snabbt, för det börja lida mot att gå nu. Har inte blåst håret än, inte klätt på mig klart, och inte packat ner det som ska med till jobbet, mat och vattenflaska. Så shupp shupp, dags att sätta igång!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0