Fryser!

Inget biter på denna kyla! Jag blir toookig! Mina händer är som isbitar, sitter o hoppar o studsar för att jag fryser! Så ska det ju inte vara när man är inomhus, eller?! Har tänt MASSA ljus, men det gör ingen skillnad. Suck.

Har haft en lugn hemmadag. Skönt med lediga dagar, men svårt att veta vad man ska göra. Började dagen med frukost till ett avsnitt House, sen har jag suttit och kollat runt på de olika kanalernas "play"-sidor. Hittade lite olika avsnitt av olika program att titta på. De senaste timmarna har jag kollat på wipeout, det är kul! :)

Nu hade jag tänkt laga lite mat. Det kanske kan värma upp lite det med? Helst skulle man ju då ha igång ugnen, men tänker ju inte sätta på den när jag inte har något att stoppa däri! Neh! Får bli plattorna bara och ångan av kokande mat! Mmm. Imorgon är det upp tidigt för jobb igen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0