Taco- och spelkväll väntas!

Kan man gå en kurs i att måla sina naglar? Eller är det något man lär sig efter mycket träning?
Det blev visserligen bättre den här gången än det brukar bli, men det blir ju knöligt på vissa ställen och inte alls så vackert som så många andras naglar blir när dom målar. :( Jag suger på att måla mina naglar!
Men den här gången får lacken vara kvar! Den är iaf rosa, o fin! :D

Jag väntar besök snart, underbart! Först kommer Helene. Hon slutade jobbet vid 15.15, hon hörde nyss av sig och sa att hon kommer vid 16. Sen när Jenny slutar vid 17.15 så kommer hon. Sen när Angelica är klar med tvätten så kommer hon, typ vid 19 och när Sonja är klar vid Loka Brunn så kommer hon, vem vet när, men nångång! :)

Vi ska börja med Tacos när Jenny kommer. Ska bli så gott! Har nog kommit ihåg att köpa alla ingredienser! Får hoppas det, annars är det inte långt till Konsum. Efter maten är det spelkväll som väntar! Wiiie! Så kul o spela spel :D Har även gjort en Cheezecake att bjuda på ikväll, mmm, så gott!

Imorgon väntar Örebro på mig! Antagligen ska jag träffa bror med sambo, om dom har tid. Ska även hinna med en snabb sväng på stan, har ju en present att handla innan jag kan ta mig vidare till nästa anhalt som är Marcus och Tezzi! Yey! Han fyllde år 19 februari, så dags att fira honom kanske :D Får hoppas jag hittar något bra!

Men ja. Ville bara skriva lite snabbt. Har inget att göra. :)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0