Vem kan himla med ögonen? Inte jag!

Haft en supertrevlig kväll! Dom gick för ungefär en timma sedan. Jag borde plocka iordning lite och gå och lägga mig. Men på något konstigt sätt så är jag inte trött? Ändå vaknade jag 8 imorse. Får se när jag vaknar imorgon, men måste nog sätta klockan för säkerhets skull. Ska gå vid 13, så borde väl gå upp iaf vid 10. Så slipper man stressa! :)

Har skrattat som en tok ikväll. Helt hysteriskt är verkligen ett underbart spel! Bara jobbigt när man ska göra saker hela tiden, lite pinsamt är det, men det går ju, det är ju inte så att jag är blyg inför dom som var här, men blir ibland lite jobbigt :P Som när man får saker man inte kan göra, som att himla med ögonen!!! Självklart fick vi det kortet idag med och jag KAN inte! Och så kolla alla på mig hela tiden bara för dom visste att jag inte kan :P Grr.
v
Och så måste jag ju faktiskt nämna att Sonja tog med sina nagelgrejjer så hon fixade mönster på mina naglar! ASSNYGGT blev det, hon är så bra! Så nu har jag typ en älva på varje tumma och typ två blommor på de andra fingrarna! Så fint så, och blev assnyggt med det rosa nagellacket! :) Nöjd javisst! Försökte ta kort, men det gick inte! Blev antingen bara kritvitt, eller så ser det bara ut som en svart klump på nageln, så skitsamma :P

Kom precis på att vi glömde Cheezecaken!!!!!!!!!!!!! KATASTROOOOOOOOOOOOOOOOF! Jag kan ju inte äta upp en hel cheezecake själv! Får försöka få pappa o stanna imorgon när han skjutsar hem mig. Men tror inte han är så taggad på det när vi kommer till Karlskoga vid typ 20-21 på kvällen, efter att vi handlat, hah! Aja. Det ordnar sig det där :)

Spelade precis en vända poker, men gav upp, det gick inte alls bra! Imorse hade jag värsta flytet, tills jag var så dum så jag spelade upp mina vinstpengar :( Aja. Ne. Om man skulle sova? Kanske vore en idé liksom. Ja.

Ska bli en kulig dag imorgon med. Wie, längtar! :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sonja

kul att du blev så nöjd=) fixar alltid dina naglar vet du så länge du INTE biter:p men du har vart riktigt duktig..O tack för en super kväll...kram kram

2010-03-24 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0