Faster lonta är man nu! :)

Känner att jag kort behöver skriva av mig lite, kommer ett längre inlägg med bilder och så nångång i veckan. Men just nu så har jag ont i magen! Asså. Jag har varit och köpt en cykel idag, den är jättefin! Och det ska bli såå skönt att ha en cykel. Men hallå, jag är dyngnervös att den ska bli stulen?! Hur skyddar man sig mot det? Hur säkert är det att ha den ståendes där ute? Här är ju cykelförrådet så smart placerat så det ligger i källaren, nedför en trapp? Är inte det lite idiotiskt?

Sen till det positiva för dagen. Jag blev FASTER idag! :D Sååå kul! Mer nu det blivit verkligt för mig faktiskt, inte riktigt varit det förut även om jag träffat Niklas o Sandra och sett magen, så har det inte varit på riktigt, men när Niklas ringde idag och berättade att bebisen hade kommit och jag sa grattis så kom det faktiskt tårar! Så glad blev jag! :D O bara två veckor tills jag får träffa bebiis!


Får hoppas det inte gör något att en bild läggs upp, men vem vill inte skryta om att vara faster liksom?! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du får skryta och lägga upp bilder, det är din rätt som faster ;)

2010-05-03 @ 05:15:58
URL: http://puris.blogg.se/
Postat av: Mads

Det är så underbart!! :D:D:D

Hoppas två veckor går fort som tusan!! :D

2010-05-03 @ 07:39:05
Postat av: Sonja

Grattis grattis grattis!!! Jag vet precis hur underbart det känns att bli faster... 100% säker på att du är en UNDERBAR faster...!

2010-05-03 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0