Tequila är elak.

Så grymt irriterande att vakna tidigt. Vaknade redan klockan 8, fråga mig inte varför för jag vet inte riktigt. Men jag tänkte iaf att jag inte hade någon som helst lust att gå upp då så försökte somna om och det var ju lättare sagt än gjort. Dels var jag ju inte sovtrött längre och sen min lilla kära Tequila ville INTE att jag skulle somna om, hon försökte med allt! Sitta på mig, gå på min hals, slicka mig i ögat. När inte det fungerade så började hon ha ner saker. Så till slut gav jag upp.

Jag mår bättre idag. Konstigt nog så hjälpte en dag på jobbet, sjukt va? Men det var bra sällskap, vi satt och skrattade medan det var lugnt och efter jobbet åkte vi till McDonalds och käka lite. :) Det var mys det! Sabina och Sonja jobbar idag med, så det blir bra det :)

Väntar fortfarande på svar angående min ledighetsansökan, hoppas verkligen jag kan få svar på måndag. Det känns så ovisst att inte veta. Skulle vilja boka biljetter eftersom de är billigare att boka nu, men vågar inte chansa. Kanske skulle höra mig för om vi fortfarande är välkomna med? Hoppas det :)


Så nu ska jag ta och hoppa i duschen sen fördriva tiden fram till jag ska dra till jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Men ett avsnitt Ghost Whisperer blir det iaf :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ööööö?! Lugnt? hmm jobba vi igår eller ? ha ha ha Kanske dom 40 sista min ja =)))

2010-05-09 @ 12:32:37
Postat av: Sandra

Klart ni fortfarande är välkomna! Vi ser fram emot att ha er här! :D

2010-05-09 @ 23:22:41
URL: http://puris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha skönt att de är fler än jag som blir väckt av morgonpigga katter.

2010-05-10 @ 18:14:38
URL: http://narjagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0