Lite kort om det som varit och det som komma skall!

Det är inte långt kvar nu. Fatta att det är MINDRE än två veckor kvar. Det är egentligen helt sjukt. Efter alla dessa behandlingar som egentliga ska hjälpa så är det nu dags för att verkligen få bort den jävla stenen som förstör mitt liv. 22 november blir jag inlagd på USÖ. Ska vara där kl. 10.00 på förmiddagen för att prata med läkare och narkosläkare, sen har jag fritid framtill nångång på eftermiddagen / kvällen. Sen blir det till att ligga på sjukhuset, operation den 23e. Ligger förmodlingen kvar till på fredagen.

Inser hur tråkigt det kommer vara att ligga där hela dagarna. Men som tur är har jag underbara personer runt omkring mig. Kommer få låna Sonjas bärbara dator och Lindas mobila bredband! Då kan jag ju nöta mina serier precis som en helt vanlig dag hemma! Och kommer även packa med mig böcker, minst två! :D

Och besökstiden är ju mellan 14.00 - 19.00, alla dagar *blink blink*. Kom och gör mig sällskap! :D

Lite kort om vad som hänt på sistone är fest hos Marcus och Tezzi för några veckor sedan för att fira Tezzi som fyllde år. Sen fyllde jag år och då blev det ju så klart lite firande då med :) Denna blogg kommer nog mest bestå av massa bilder. Tänkte lägga upp några utvalda från Marcus och Tezzi samt från mitt födelsedagsfirande. :)

Kan ju lite snabbt informera att jag även har lyckats klämma in ett besök hos akuten. För jävlar vad ont jag hade en måndag för sisådär en tre veckor sedan. Yikes. Mina smärtstillande hjälpte inte för fem öre. Efter två sprutor i rumpan på sjukan så var smärtan borta och jag allmänt lullig :) Sonja bara skrattade åt mig!

Så. Det får räcka för idag! Håller på o lagar mat. Ska se ett avsnitt House och njuta av mitt nyfärgade hår :)

Party hos Marcus o Tezzi:
Tack för alla underbara presenter!
Vi avslutar med min underbart goda tårta som jag bjöd på när jag fyllde år. Det var rulltårtebotten med nougat, hallonsylt och krossad ananas överdraget med polkagrädde och dekorerad med hallontoppar, silverkulor och never stop! MM!

Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack så mycket!

2010-11-16 @ 14:04:00
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0