Mamma, Pappa, Barn

Jag klarade hela veckan! Kändes hela tiden som att jag skulle bli tvungen att gå hem, men igår slog klockan 22.05 och jag hade varit kvar på jobbet varje dag. Skönt det. Känns som om jag kommer missa nog ändå. Hade tänkte att jag skulle sova som en stock inatt, länge och så. Men det gick inte riktigt som jag vill. Fastnade i boken, släckte nog inte förrän framåt 3 för då var boken slut. Asbra bok! Rekommenderas: Mamma, Pappa, Barn och även boken innan: Pepparkakshuset! Ska se när nästa bok kommer, då blir det att beställa den direkt!

Idag har jag ju så klart ont, sådär ont så att man inte riktigt känner för att göra andra saker trots att jag har massor jag måste göra idag. Eftersom jag kommer vara borta hela veckan så känns det som om städning är en bra idé. Känns inte optimalt att komma hem till ett stökigt hem för jag har ju ingen aning om hur jag kommer må. Såå, på något sätt ska det städas idag! :) Har börjat lite smått med att byta ut alla lampor som inte fungerade så nu är det ljust här hemma igen! Kan underlätta när man ska städa. 6 lampor bytta sammanlagt!

Förutom det så fryser jag, extremt kallt här hemma idag. Har satt på mig mjukisbyxor och tjocktröja. Åh så skönt. O strumpor behövdes med trots att jag har tofflor på mig. Och jag arbetar väl upp lite värme med städningen. Tänkte nog ta kattlådan härnäst, det luktar lite :P

Jag hoppas att min sjukhusvistelse går fort. Den kommer nog vara lite långtråkig. Men laddar med serier och filmer på Sonjas laptop, tar med mig Lindas mobila bredband och några böcker. Sen kommer det ju lite besök. Glöm inte, besökstid 14 - 19 tisdag - fredag. Har mobilen med mig, ring eller messa om ni vill kika förbi :)

Nu ska jag ge Passoa lite uppmärksamhet så han slutar gnälla. Sen städning får vi hoppas!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tredje boken heter Vyssan lull

Jättebra den också

2010-11-20 @ 15:16:35
Postat av: suss

och det var JAG som skrev den kommentaren

2010-11-20 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0