Proppfull!

Vyssan Lull kommer på pocket 24/11!!! Lagom till löning, wihooo! Bara jag får en stabil lön nog så blir det den boken och säsong 4-5 av cityakuten från CDON.com. Håll tummarna för mig! :)

Idag har jag pappa här som gör mig sällskap, håller mig sysselsatt så jag inte tänker på morgondagen. Vi började med att åka och handla på Kronhallen. Sen gick vi ner och hämtade mina julsaker som pappa ska få låna iår. Ställde ner cykeln i cykelförrådet och sen gjorde vi knäck! :D

Vi har precis proppat i oss strimlad lövbiff i ädelostsås och pommes. Så nu är det knäck och annat gott som gäller för kvällen:) Vi spenderar tiden med wii, ska se Vem kan slå Filip & Fredrik? sen !! :D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0