Bokstapling!

Börjar få lite väl mycket böcker i min bokhylla. Så mycket böcker att dom faktiskt inte får plats. Skulle jag få hem alla böcker som är utlånade så skulle det inte gå. Som tur är så lånar jag ju även ut nya böcker när jag får gamla tillbaka, så förut har det alltid gått. Men jag köper ju även nya böcker hela tiden, så jag var tvungen att komma på en ny lösning, för de senast inköpta fick inte plats. Och får de inte plats på bredden, så får man helt enkelt stapla dom på höjden!


Jag har precis städat klart. Med det innebar det diskning, undanplockning och dammsugning. Nu är det dags att göra matlådor och sedan ska jag nog packa. Eller så gör jag det imorgon. Inte många dagar kvar till semester nu! Ska bli riktigt skönt faktiskt. Känner inte att det blev jättemycket semester förra gången, även om jag hade kul! Det ska jag inte säga något om. Men det blir mer slapp denna semester :)

Räkningarna ska ju betalas också. Just det. Det ska ju inte glömmas!
Men mat först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0