Himmelriket!

Jag har ju missat och skriva att jag har semester! Så jag gör det nu. JAG HAR SEMESTER! :) Denna vecka är jag ledig och meningen med det är mest för att ta det lugnt, bara känna att man kommer i fas igen. Har varit mycket på senaste. Men även för att förbereda inför julen. Massa julgodis ska det bli är det tänkt. Vill prova massa nytt, men även några favoriter sedan ska göras!

Har redan gjort 6 olika sorter. Ja här går det undan! :) Igår var jag en sväng till Karlstad, en snabb runda på IKEA för att fördriva tiden innan en liten affär öppnade som jag fick ett ryck om att jag ville besöka. Jag vill känna känslan av att gå in i en butik där det bara finns bak- och dekorationsgrejjer. Precis som det gör på alla dessa nätsidor som jag i vanliga fall beställer ifrån. Och ja, efter att äntligen ha hittat dit så kändes det som att jag var i himmelriket! :D Visste inte riktigt åt vilket håll jag skulle kolla!

Endel saker fick att följa med mig hem! Lite nya penslar, fler storlekar, det har jag verkligen saknat! Ett set att gör kantdekor av, runda utstickare, små sifferutstickare och sen var det säkert något mer. Hade tänkt jag skulle fota grejjerna, men det blev inte av. Måste bli lite bättre på just fotograferingen! :P Men jag fotade iaf butiken, frågade om lov först och det var helt ok! :)





Ni ser själva, saker överallt! :D Om ni vill ha information om var butiken finns, eller vill beställa i från webbutiken så hittar ni den här! :)

De godissorter jag hunnit med är Saffranskola, Polkakola, Bountybollar, Chokladdoppad lakritskola med havssalt, Mintkysspraliner och Jordnötspraliner. Bilder kommer upp senare, och även recept :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0