En snabb bildspecial!

hihihihihihihihi jag har bakat en kaka!
Ovanligt säg. Men den här blev faktiskt OVANLIGT fin! Oja. Ganska nöjd faktiskt.
Så en bild ska jag iaf dela med mig av. Sen är det ju inte alla som får smaka.
Man måste jobba imorgon för att få smaka!


Sen skymtar ni ju mina nya otroligt fina duk i bakgrunden. Så en helhetsbild på det och mina nya gardiner ska jag också bjuda på, minsann! Jag är så otroligt nöjd över detta inköp så det är inte sant!


Oj! Vad rosa tänker ni! Men ja. Rosa är faktiskt otroligt fint! Och passar bra till mig och mitt kök! :)
Sen har jag en bild på en jättesöt tjej som jag verkligen tror att ni vill se. Det är en "gammal" bild.
Så värst gammal kan den ju inte vara eftersom tjejen som utgör huvuddelen av bilden faktiskt bara är snart 4 månader gammal. Men den är gammal för att inte ha kommit upp på bloggen tidigare, sådeså!


Se, där ser hon ut att trivas minsann!
Sen ska jag avsluta med att visa hur en jul hemma hos pappa ser ut. Väldigt, väldigt mycket tomtar och kulor varnar jag för!



Det finns ett rum till, men jag lyckas inte välja just det kortet när jag klickar på dessa många bilder jag sparat ner som jag inte kan få se en liten miniatyrbild på först, så ni får nöja er med dessa.

Och detta var allt för mig, denna gång!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Carro

2011-02-18 @ 23:36:41
Postat av: Carro

Tror min telefon fick spunk igår som inte la med själva kommentaren :)

Skrev iallafall:OJ, vad hon ser liten ut där, tänk vad tiden går fort ;)

Mycket fin tårta du gjort gumman, hur smakade den?

Kram

2011-02-19 @ 21:18:56
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad god den där kakan såg ut.. Nam nam :) Och det var inte lite julpynt din pappa hade uppe, haha.

2011-02-22 @ 21:15:17
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0