Superwoman? ;)

När jag hade med mig tårta till jobbet förra veckan fick jag en beställning av en grupp på jobbet som gärna ville ha en tårta till i fredags, eller imorgon. Jag fick välja. Tur det, för hade det varit på fredagen hade jag fått säga nej. Men till imorgon var det ju inga problem med ledig helg nu och allt :)

Så tårtbakning har stått på schemat även denna helg. De hade önskemål om pollyfluff och ahlgrensbilarfluff. Svårt när jag inte ens tycker om polly själv, men fluffet smakade polly så de lär ju tycka det är gott, det gjorde inte jag ;) Dagen har bestått i att gör dekorationer, och dekorera tårtan. Satan vilken lång tid det tog denna gång. Fick med en text som skulle vara med på tårtan, och även om den kanske var på skoj, så nog fan skulle den med ;D




Har just nu bara bokstäver som är små, så texten lyder: fantastiska linda alias superwoman
Ja, jo. Så kan det vara ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är!=) hur mkt tar du för en tårta?

2011-11-29 @ 17:19:44
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com
Postat av: Veronica

SKIT FIN!

2011-12-07 @ 09:23:46
URL: http://onkastanka2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0