Tvåhjuligt motorfordon! ;)

Ojojoj. Det blev en SEN natt inatt. Det var lite tanken från början för att sova länge idag, men kanske inte så sent, och sen fick jag ändå inte sova för jag fick ett sms från Posten. Helt seriöst så är jag trött på att dom skickar sms på sånna obekväma tider! Iaf.

Jag modellerade. En tårta nästa helg ska ha crosstema, och jag var ju bara tvungen att ge på att faktiskt göra något som liknade en cross. Och ja, det var det som tog tid. Mycket pillande, mycket göra om gör rätt, men efter hårt slit så är jag faktiskt otroligt nöjd med resultatet. Det kanske inte ser ut som en cross, eller en motorcykel. Men man ser iaf att det är ett tvåhjuligt motorfordon, och det är huvudsaken. Och viktigast för mig, är faktiskt att jag lyckades få den att stå upp! Sen är ju inte hjulen så runda, för att den ska kunna stå upp, men det fixar sig på tårtan sen, det täcks ;)




Nu mååste jag äta frukost, är vrålhungrig. Sen blir det till att göra lite tårtbottnar. Börjar jobba 18.05!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0