Doptårtor och Cupcakes till imorgon! :)

Det tar ju längre tid att göra tre tårtor och 48 cupcakes än vad man tror. Det har jag lärt mig nu! ;) Men allt har iaf gått bra och jag är asnöjd! Och Sonja och Nenad som ska döpa sin son Oliver imorgon var också nöjda över vad jag har gjort. Det känns bra! Får vi se vad gästerna tycker imorgon då. Jobbigt att behöva vara där, jag är lite nervös ;) Men det ska bli kul att få gå på dop! Ska komma ihåg o slå in doppresenten ikväll också, hah! :)

Hade det inte varit för pappa idag så hade allt tagit lite längre tid. Han kom hit med lite cola han köpt åt mig när det var billigt för nån vecka sen. Så fråga jag han för någon dag sedan om han kunde stanna och hjälpa mig knåda sockerpasta och det ställde han upp på! Han fick även vara smakråd när det kom till dekoreringen :)

Lite bilder är vad jag orkar med mer ikväll. Sen blir det till att slappa till ett avsnitt Bones och ett avsnitt Fringe. För sen är det nog läggdags. Upp imorgon och göra sig iordning och sen åka iväg på dopet :)





Ni kanske ser att det är en mörk fläck längst ner på bilderna? Jag har stressat idag, och när man stressar har man en tendens att inte riktigt tänka. Men jag ställde kameran på diskbänken medan jag flyttade tårtan dit jag kan ta bäst bilder. Och när jag sedan skulle ta kameran så hade kamerasnöret hängt sig runt skåpsknoppen så jag tappa kameran och en flög rakt in i köksskåpet när den var på och det var själva den där zoomgrejjen som åkte först in. Så nu blir det en mörk fläck i bilden, men när jag vrider kameran ur lyset så klickar det till i kameran och fläcken försvinner! Nån som har varit med om någe liknande och vet vad det beror på? :P

Får väl kalla det för min vattenstämpel haha!

Men ja. Nu blir det minsann myskväll! :D
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0