Tårtor till Glocalnet! :)

Det blev lite tårtor i helgen igen. Ilona sa för ett tag sedan att hon ville beställa en tårta till sin grupp som hon är gruppchef för, men att jag fick avgöra själv när jag kände att jag hade tid. Och den här helgen som var kändes perfekt. Inga andra planer hade jag, och då är det inga problem att hinna med en tårta. Det blev dock två ;) Men det var inga problem det!

Kunde dock inte lägga upp dom som vanligt precis när dom var klara, eftersom det är Glocalnets logga på, och endel av dom har jag på min vännerlista på facebook. Blev till och hålla hårt på dom och jag var sååå sugen på att ladda upp dom igår, för jag blev väldigt nöjd! :D

Ena känns lite som att den liknar en bröllopstårta, haha, men det är det ju inte! Men det är kul att prova lite nya grejjer. Och rosorna är jag extra nöjd med! :)




Det roliga med den sista tårtan är att jag hade ställt den i sin kartong i kylskåpet typ vid 5 igår eftermiddag och tänkte att nu är dom klara. Men jag kände att den med rosorna på blev så mkt snyggare än denna. Och då hade jag inte gjort fyrkanterna och pärlorna på sidorna. Så vid 22 igår så kom jag på att jag kunde piffa upp tårtan med det och efter att det var klar så var jag nöjd med båda tårtorna hihi :D

Nu blir det serier en stund innan sovdags!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0