Det går framåt!

Haft min kära syster här sedan i torsdagskväll. Har varit underbart mysigt! I fredags tog vi en runda på stan, lite smått o gott hittades allt! Sen har vi mest spenderat tiden här, spelat Mario Party 8 och kollat på Top model! Men det är så underbart att bara vara! :) Hon blev precis hämtad, men innan de åkte käkade vi lite mat! Kokt färskpotatis, stekt kycklingfilé, Coleslaw och dressing! Gott var det :)

Tänkte jag skulle uppdatera er lite på hur det går med min uteplats:




Dom tror dessvärre inte att det blir klart före midsommar. Hoppet är det sista som överger mig, men samtidigt så ordnar vi det ändå! Grillat blir det ändå :)

Nu ska jag luska ut vilket avsnitt av Stargate jag är på, och sen nöta det resten av kvällen. Dags att göra lite blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0