Midsommar!

Midsommar firades här hos mig med familjen. Jag har ju beställt en uteplats o även om den inte är klar så satt vi där ute och invigde den ändå :) kommer bli helt underbart när den är klar!

Eftersom jag inte är så förtjust i ren grädde skippade jag traditionstårtan till midsommar. Jag gjorde istället en tårta fylld med färskostkräm med jordgubbar och täckte och dekorerade hela tårtan med ploppfluff, sen toppade jag med lite jordgubbar.

Pappa bad mig göra en tårta han kunde ta med sig till sina vänner. Det blev en tårta med ena lagret samma som ovan, färskostkräm med jordgubbar samt ett lager mjölkchokladfrosting. Denna täcktes med sockerpasta och toppades med jordgubbar :)

Lite cupcakes hann jag med också men de kommer i ett eget inlägg :)

image description

image description

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0