Storhandling!

Dags att inviga blogg.ses app. Det är ju smidigare och blogga via appen om man har tagit bilderna på mobilen, men det går ju inte lika fort att skriva ;)

Igår stod storhandling på schemat, pappa kom vid 12 så åkte vi till jysk och köpte uteplats möbler, sen vidare till blomsterhandeln för inköp av nya blommor eftersom de gamla hade vissnat.

Sen tog vi en tur till ÖoB, tur det, för väl där märkte jag hade megabra pris på Cola!! Så det blev... några flaskor så jag rer mig ett tag ;)

Vi åkte även till Maxi Kristinehamn för storhandling av mat och avslutade handlingen där med en mjukglass :) efter att vi lämnat alla varor hemma så åkte vi till McDonalds för käk. Inte så smart och äta glassen före kanske ;)

Nu ska jag se ett avsnitt Stargate SG-1 och sen göra köttfärslimpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0