Blommor och bling bling!

Tårtan är avhämtad och som det verkar även uppäten! Kul när det man gör uppskattas! Fick en underbart sms förut att tårtan hade uppskattats både av födelsedagsbarnet och de som var på kalaset! Både till utseende och smak! Roligt roligt! :)

Till nästa helg så är önskemålet blommor och bling, ju mer desto bättre! ;) Så, det har jag försökt eftersträva idag när jag gjort dekorationerna. Har nog gjort mer än vad som behövs, även om det ska vara mycket. Men det är lika bra att göra massor, så att man har att välja på när man väl ska dekorera, för det är ju jobbigt o stå där och inte vara nöjd så har man inte det som krävs för att man ska bli nöjd. Nee, den funkar inte!

Efter att tårtan hämtades så kom pappa och hämtade upp mig. En tur till affären för handling stod på schemat. Sen när han åkt hemåt igen så satte jag mig och kollade serier och fixade blommor. Det tar några timmar, men det är avkopplande pill att syssla med när man sitter och kollar på serier. Samtidigt som jag försöker hinna med att köra Wordfeud, Draw Something och Quizme. Det är liksom multitasking på HÖG nivå! ;)




Ska bli kul att se om dessa går att komponera ihop till en snygg tårta nästa helg enligt Päivis önskemål. Men blommor och bling bling kommer det absolut att vara! Men frågan är hur slutresultet blir. Har ingen tydligt bild i huvudet än, den kommer nog under veckan som kommer skulle jag tro. Det kommer ligga i bakhuvet och nöta konstant tills jag väl hittat en idé som jag tycker känns rätt. Sen kan den ändras när jag väl sitter och dekorerar, men huvudsaken är att resultatet blir bra :)

Nu ska jag se några fler avsnitt av Supernatural. Är egentligen jättetrött. Men ikväll blir det till att hålla uppe sig sent. Det är ju hemskt att ställa om sig från dag vecka till kvällsvecka och tvärtom. Kroppen blir ju helt cepe! Även om jag är trött skulle jag inte kunna somna, och det kan jag inte göra för jag måste lära kroppen att inte bli trött förrän vid 12 inför kommande veckan. Men tröttheten går nog över snart :)

Har laddat med pistagenötter, pringles, godis, glass och cola. Oooja! Det ska bli gött det! :D
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0