Brum brum på tårtan nästa vecka!

När det inte är någon tårta på G så är det ganska tyst här har jag märkt. Men nu är det en tårta på G ;)
Blir ännu en Lucas 1-årstårta, fast inte samma Lucas :P Kul med barntårtor! Denna gång fick jag mig en ny utmaning, det önskades en go och knubbig bil! Aldrig gjort en bil förut, så det blev till att pilla lite. Gjorde två för säkerhetsskull så fick de välja vilken de tyckte passade bäst :)


De valde så klart den understa, hade jag med gjort! ;) Ville inte ha för mycket detaljer på den övre, då kanske den hade blivit förstörd. Så den fick vara enkel. Men den understa blev lite frän :) Så denna bild tillsammans med dessa blommor:


Är det tänkt. Har en idé i mitt huvud. Hoppas det blir bra :)

Jag har insett att kiosken här vid mig är ett DHL-ombud och de flesta ställen jag beställer från har så att jag kan välja just DHL för leverans av paketen och då brukar jag skriva att jag vill ha det just hit. Men jag vet inte vad som gick galet vid min förra beställning. Det hamnade i en butik uppe på stan istället. Krångligt värre och ta sig upp. Men man vill ju ha sitt paket så fort som möjligt. Så efter jobbet igår tog jag mig upp på stan och hämtade ut paketet. Och tog sedan bussen hem igen :)

I detta paket var en utstickare som jag har letat efter ett tag. Så idag var jag ju bara tvungen att prova ;)


Inte illa. Hittade en passande sida i Allt om mat som var perfekt att ha som underlag för att fotografera rosen :D

Vet inte riktigt vad jag ska ha den till bara, men det är kul att sitta och pillra. Och som det heter: Övning ger färdighet. Nu har jag lärt mig lite fix och trix så att rosorna blir bättre, och bättre kan man alltid bli :)

Bilderna är tagna med mobilkameran, så därav lite oskärpa, men måste ju använda den nu när jag skaffat mig min nya telefon. Liksooom ;)

Så nu ska jag fortsätta med Supernatural. Är totalt FAST!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0