Ju mer desto bättre!

Snacka om att tiden bara springer iväg när jag håller på med en tårta. Ena stunden har jag precis kommit hem från jobbet, vid 22.30, i nästa stund när tårtan är klar är klockan 01.00! Snacka om mitt i natta! ;) Tur att det inte låter något när man täcker och dekorerar tårta, då spelar det ingen roll hur mkt klockan blir :) Hade tänkt göra den imorgon bitti, men kände att jag likagärna kan göra den nu, så kan jag sova hur länge jag vill imorgon. Behövs. Ska bli såå skönt! Men bara för det så kommer säkert något väcka mig aptidigt iaf.

Ser fram emot en ledig dag imorgon. Har varit en tuff vecka, och allmänt tuff månad. Och den är ju inte ens slut än. Ledig en dag denna helg. Sen blir det jobb på söndag igen. Då börjar en 6-dagarsvecka för min del innan jag sen är ledig hela nästa helg. Längtar tills dess, oooh ja!

Men här kommer tårtan. Önskemålet var ju blommor och bling bling - ju mer desto bättre. Tyckte jag lyckades, och jag är faktiskt riktigt nöjd. Tycker den blev mycket fin :) Ska bli roligt och lämna iväg den imorgon minsann! Men jag ser mest fram emot den som hämtar tårtan, var evigheter sen jag träffade henne!



Det blev lite fel med quiltningen, så den fick sig några extra rutor på ställen där det inte skulle var. Och på vissa ställen blev det ingen ruta där det egentligen skulle vara en. Men jag bryr mig inte, för helheten slår ut de små bristningarna som inte är märkbara :)

Nu är det frågan om man kanske skulle ta och sova?
Även om jag är ledig imorgon, så börjar jag 07.45 på söndag, och det kanske inte är så smart att vara uppe megamegasent idag och sova megamegalänge imorgon? Mjae, kanske inte. Men, ett avsnitt supernatural först kanske? Eller. Kanske inte?

Vi får se.
Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0