Tårta i guld, rosa och vitt!

Denna vecka jobbar jag kväll, och dessutom en timma längre varje dag. Men ändå valde jag att tacka ja till att göra en tårta. Ibland kan man undra om man är riktigt klok, men jag måste väl helt enkelt lära mig och säga nej. Nu har det gått ganska bra ändå. Har varit en relativt lugn kvällsvecka, så lite komp har underlättat så veckan inte blivit för tung. Och att göra tårta är ju superkul! Så det gör ju att man har något att se fram emot när man kommer hem :D

Så igårkväll gjorde jag klart denna tårta. Det är ett lager after eightkladdkaka och två lager chokladtårtbotten, sen är det ett lager glasscreme och ett lager mjölkchokladfluff :) Hon kommer och hämtar tårtan om ca en timma, så det är dags för mig att göra mig iordning.






Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0