Värk

Det blev lite film igår. Började med "Fucking Åmål", är inte det nostalgi så säg? 
Otroligt dålig bildkvalité dock, men det är ju inte så konstigt eftersom den kom för så många år sen.
Den var iaf fortfarande bra, och fick mig att tänka på annat. Sen började jag även kolla på första filmen i
trilogin Matrix, men efter typ halva så började jag få ont i kroppen. Hela höger sida från låret upp till ryggen. 
Satte mig istället vid datorn en stund och försökte sitta i en skön ställning, men det gick inte!
 
Så jag gjorde iordning mig för sängen, stressade för att komma i säng snabbast möjligt, för det gjorde ont!
Men det blev inte bättre. Låg och vred och vände på mig i timmar, försökte hitta en ställning som jag kunde slappna av i, för att somna och vakna utan ont. Men vid halv 6 imorse gav jag upp. Jätterädd för att det ska vara njursten igen gick jag upp, tog en värktablett jag har kvar sen jag hade njursten och gick och la mig. De här värktabletterna är ju inte specifika för njurstenvärk utan är till för alla värk och är otroligt bra! Efter 10 minuter började smärtan sakta försvinna och jag somnae efter typ 20 minuter. 
 
Det blev lite sömn inatt med iaf. En sömnlös natt hade jag inte orkat med. Även om sömnen mest blev på förmiddagen. Nu ska jag ta och gå till Konsum, saknar lite ingredienser till det planerade bakandet idag. Och köper nog något att laga något lätt av senare med. 
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch hemskt med värk! Tur att det släppte till slut iaf :)

KUL att du har börjat blogga igen!!! :D

2013-03-17 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0