Nya möbler!

Jag älskar att göra om hemma! Igår var jag och pappa till IKEA i Karlstad för att shoppa! Det blev.. Endel ;) 


Allt fick plats i i bilen, pjew!

Sen var det dags för montering! Vilket tog flera flera timmar. Vi började vid 14 och var klara runt 01 ;) men resultatet blev riktigt bra!

Här kommer lite före och efter bilder, på vissa glömde jag ta en före-bild ;)

Sovrummet, före


Sovrummet, efter:


Sovrummet, före:


Sovrummet, efter:


Hallen, efter:


Vardagsrummet, efter:


Frysen fick flytta tillgarderoben i hallen:


För att den stora förändringen i köket skulle kunna hända. 

Köket, före:


Köket, efter: 


Så nöjd! Har iofs flyttat på lite grejjer sen jag tog kortet, men möblerna är den stora poängen ;) 

Och efter allt detta blir det skräp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0